O mnie

Dlaczego kierunek biznes?

Czy biznes to tylko przedsiębiorczość i zarządzanie? Okazuje się, że nie. Z etymologicznego punktu wiedzenia, słowo biznes pochodzi od słowa „busy”, czyli zajęty, aktywny. Pytanie – kto w dzisiejszych czasach nie jest „busy”? Kto chociaż raz nie ubolewał, że doba ma tylko 24 godziny? Dokładnie…  Łącząc te wszystkie elementy ze sobą:  mocno kojarzące się z biznesem jak np. zarządzanie z towarzyszącym mu marketingiem i tematami luźno powiązanymi – powstał blog Kierunek biznes. 

Dlaczego warto odwiedzać bloga? Dowiesz się z niego: 

  • Jakich narzędzi możesz używać, żeby maksymalizować efekty Twojej pracy? 
  • Jak działa świat marketingu i PRu?
  • Jak zaplanować promocję i działania marketingowe, żeby dotrzeć do Twoich klientów? 
  • Z jakimi problemami borykali się inni przedsiębiorcy, czy i jak sobie z nimi poradzili? 
  • Jakie wskazówki/uwagi/sugestie mają różni eksperci z branży? 
  • Jak pozyskiwać partnerów i dbać o relacje z otoczeniem? 
  • Jakie nawyki i zwyczaje wspierające rozwój (biznesu/osobisty) warto pielęgnować? 

O mnie

Cześć! Nazywam się Ania.

Jestem marketingowcem/ redaktorem, ale przede wszystkim kobietą ciekawą świata. Obecnie  wciąż pracuję w branży (tak, jeszcze mnie nie wykończyła:)) – odpowiadam za koordynację pracy zespołu marketingowego, pozyskiwanie partnerów i tworzenie nowych ścieżek rozwoju. W międzyczasie-zajmuje się redagowaniem tekstów z dziedziny szeroko rozumianego biznesu. We wcześniejszych latach zajmowałam stanowisko kierownika ds. marketingu i szkoleń w przedsiębiorstwie świadczącym usługi konsultingowe dla  MŚP i specjalisty ds.marketingu w firmie z branży edukacyjnej

Z czego jestem dumna?

  • Pomagałam wprowadzać na rynek ogólnopolską fundację wspierającą przedsiębiorców; 
  • Zaplanowałam i prowadziłam ogólnopolską akcję społeczną z zakresu bezpieczeństwa w internecie (działania wielokanałowe: radio, prasa, Internet); 
  • Zajmowałam się koordynacją medialną i promocją międzynarodowej konferencji z branży IT (ponad 800 uczestników); 
  • Byłam koordynatorem medialnym konferencji dla branży e-commerce;  
  • Tworzyłam strategię komunikacji w social mediach dla firmy z branży samochodowej;
  • Koordynuje wprowadzanie na rynek Polski światowego lidera w dziedzinie monitoringu. 
  • Miałam okazję tworzyć treści dotyczące wielu ciekawych dziedzin, a w szczególności tych mało „kobiecych”. 

I na koniec: Wszystkie umieszczone tutaj treści są związane z moimi doświadczeniami. Masz jakieś sugestie? Widzisz błędy? Daj znać, chętnie porozmawiam o tym, a jeszcze chętniej…nauczę się czegoś nowego. 🙂

Ania