słowa kluczowe: społeczne, reklama, 2017
czas czytania: ok. 6 minut
Za nami reklamy komercyjne, czas na kampanie typowo społeczne o charakterze edukacyjnym. Zapraszam na subiektywny przegląd najciekawszych reklam z 2017 roku.
#sexedpl, czyli kampania związana z edukacją seksualną Polaków.
W akcji zainicjowanej przez Anję Rubik występują m.in. Monika Brodka, Maciej Stuhr, czy blogerka modowa Julia Kuczyńska (Maffashion).
Kampania „In Real Life #be strong”
W ramach akcji postanowiono przenieść wulgaryzmy ze świata social media do prawdziwego życia. Efekty robią wrażenie…
Nie zabijaj polskich znaków!
Nowa odsłona kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Akcja rozgrywa się w wirtualnym świecie wnętrza telefonu komórkowego, w którym litery alfabetu pozbawiane są swoich „ogonków”, „kresek” i „kropek”.
Króliczy spot Ministerstwa Zdrowia zachęcający do prokreacji
Tutaj chyba nic nie trzeba dodawać. Wszyscy słyszeli o sposobie, w jakim ministerstwo namawia nas do zakładania rodzin.
Dorota Welman i akcja „Adoptuj pszczołę”
Ciekawa akcja i jeszcze ciekawsza ambasadorka. Tam gdzie jest Dorota Welman zawsze dzieje się coś fajnego.
Niepokonana
Spot „Niepokonana” został przygotowany w ramach projektu „Przemoc wobec kobiet w sieci” realizowanego przez Helsińską Fundację Praw Człowieka we współpracy z Fundacją im. Heinrich Bölla w Warszawie.
Który spot robi na Was największe wrażenie? A może jest jakiś inny, na który zwróciliście uwagę? Zerknijcie też >tutaj<
Dajcie znać. A jeśli nie widzieliście subiektywnego przeglądu najciekawszych reklam komercyjnych to nic straconego – zapraszam do obejrzenia.