Subiektywny przegląd reklam 2017 roku: kampanie społeczne

Subiektywny przegląd reklam 2017 roku: kampanie społeczne

słowa kluczowe: społeczne, reklama, 2017

czas czytania: ok. 6 minut

Za nami reklamy komercyjne, czas na kampanie typowo społeczne o charakterze edukacyjnym. Zapraszam na subiektywny przegląd najciekawszych reklam z 2017 roku.

 

#sexedpl, czyli kampania związana z edukacją seksualną Polaków.

W akcji zainicjowanej przez Anję Rubik występują m.in. Monika Brodka, Maciej Stuhr, czy blogerka modowa Julia Kuczyńska (Maffashion).

 

 

Kampania „In Real Life #be strong”

W ramach akcji postanowiono przenieść wulgaryzmy ze świata social media do prawdziwego życia. Efekty robią wrażenie…

 

 

Nie zabijaj polskich znaków!

Nowa odsłona kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Akcja rozgrywa się w wirtualnym świecie wnętrza telefonu komórkowego, w którym litery alfabetu pozbawiane są swoich „ogonków”, „kresek” i „kropek”.

 

 

Króliczy spot Ministerstwa Zdrowia zachęcający do prokreacji

Tutaj chyba nic nie trzeba dodawać. Wszyscy słyszeli o sposobie, w jakim ministerstwo namawia nas do zakładania rodzin.

 

 

Dorota Welman i akcja „Adoptuj pszczołę”

Ciekawa akcja i jeszcze ciekawsza ambasadorka. Tam gdzie jest Dorota Welman zawsze dzieje się coś fajnego.

 

 

Niepokonana

Spot „Niepokonana” został przygotowany w ramach projektu „Przemoc wobec kobiet w sieci” realizowanego przez Helsińską Fundację Praw Człowieka we współpracy z Fundacją im. Heinrich Bölla w Warszawie.

 

 

Który spot robi na Was największe wrażenie? A może jest jakiś inny, na który zwróciliście uwagę? Zerknijcie też >tutaj< 

Dajcie znać. A jeśli nie widzieliście subiektywnego przeglądu najciekawszych reklam komercyjnych to nic straconego – zapraszam do obejrzenia.