Subiektywny przegląd reklam z 2017 roku: reklamy komercyjne

Subiektywny przegląd reklam z 2017 roku: reklamy komercyjne

słowa kluczowe: reklamy, 2017

czas czytania: 6 minut

Zbliża się koniec roku, więc czas na małe podsumowania! Poniżej subiektywny przegląd spotów komercyjnych, na które warto rzucić okiem. Niektóre z nich opowiadają piękne historie, inne są mocno emocjonalne, a jeszcze inne wywołały burzę w mediach. Zresztą zobaczcie sami!

 

Budweiser – reklama puszczona podczas SuperBowl

Opowieść o ambitnej podróży założyciela firmy do Ameryki w pogoni za marzeniem, jakim było zostanie Królem Piwa.

Reklama perfum Miss Dior z udziałem Natalie Portman

Spot miał podkreślać magiczny, subtelny charakter tej marki. Celem akcji jest też pokazanie, jak mocno kobiece są te perfumy.

IKEA: Ta kuchnia sprawdza się w życiu

Tym razem IKEA przestawiła kuchnię jako centrum rodzinnego życia.

Wedel Lekcja geografii”

Chłopiec i elokwentna zebra odwiedzają zgorzkniałą nauczycielkę geografii.

Berlinki i Marcin Prokop

Prowadzone działania są kontynuacją popularnego formatu „Berlinki mówią same za siebie”.

Diesel – „Go with the flaw”

Diesel kwestionuje to, co idealne, podkreślając istotę tego, co nie jest doskonałe.

Tous – „Czułe historie”

Gwyneth Paltrow staje się bohaterką opowieści o miłości matki i córki, które żyją z dala od siebie.

 

Co myślicie o tym? Dodalibyście coś do tej listy?

A już niedługo kolejne subiektywne podsumowanie, tym razem pod lupę wezmę kampanie społeczne!

PSSSSSSS Zapraszam do nowego cyklu wpisów Sherlock Marketingu